SZUKAJĄC ZATRUDNIENIA …JAK PRZYGOTOWAĆ DOKUMENTY APLIKACYJNE

 

W dniu 8 kwietnia 2016r. w Młodzieżowym Centrum Kariery w Ostrowcu Świętokrzyskim pośrednik pracy rozpoczął cykl zajęć skierowanych do osób poszukujących pracy. Cel pierwszych zajęć to nauka sporządzania profesjonalnych dokumentów aplikacyjnych.

Dokumenty aplikacyjne „Życiorys zawodowy” i „List motywacyjny” to nasza wizytówka. Stanowią ważne ogniwo w procesie poszukiwania pracy. Sposób w jaki przedstawiamy własną osobę może skutkować zaproszeniem na rozmowę kwalifikacyjną bądź skazywać nas na ciągłe niepowodzenia. Dobrze sporządzone CV to klarowna i wyczerpująca prezentacja kwalifikacji, umiejętności i doświadczenia.

Na zakończenie spotkania pośrednik pracy rozdała ulotki, przypomniała adresy stron internetowych prowadzonych przez OHP, w tym Elektronicznego Centrum Aktywizacji Młodzieży-ECAM i zachęcała do korzystania z usług świadczonych przez jednostki OHP.

 

Fot. 1. Praca w grupie

 

Fot. 2-3. Praca indywidualna

 

Autor tekstu i zdjęć Anna Piątkowska